Kada tinkamiausias metas svertis ir kokias svarstykles rinktis? 

Metant svorį turbūt vienas aktualiausių daiktų - svarstyklės. Juk visuomet taip norisi ant jų užlipus pamatyti mažesnius skaičius nei iki tol. Tačiau dažniausiai sveriantis padaroma klaidų, taip pat labai svarbu, kokiomis svarstyklėmis naudojamasi. Tad šį kartą noriu papasakoti apie tai, kada tinkamiausias metas svertis, kokias svarstykles rinktis, kad galėtum stebėti savo kūno svorį.  

Nugalėk baimę svertis 

Kai kurie žmonės paniškai bijo svarstyklių, jos kelia siaubą ir bijoma pamatyti nenorimus skaičius. Tačiau lieknėjant svarbu stebėti svorį, be to, puiki motyvacija kai jis sumažėja. Na, o sulieknėjus iki norimo svorio, taip pat verta stebėti, ar jis nekyla. Reguliariai sveriantis sumažėja tikimybė, kad svoris sugrįš atgal. Kadangi jį stebėsi ir matysi jei pradės kilti. Tuomet užteks šiek tiek susiimti ir taip išlaikysi norimas kūno formas.  

Kokiu paros metu svertis? 

Atrodo, kad nėra skirtumo kada svertis. Tačiau iš tiesų, svarbu, net ir kokį paros metą pasirinksi. Kai kurie tikrai mėgsta svertis net po kelis kartus per dieną. Ir metant svorį tai daro kasdien. Tačiau svertis bet kada ir bet kaip tikrai nėra gera mintis. Be to, mūsų kūno svoris dienos metu gali gerokai pakisti dėl skysčių, maisto. Tad nereikėtų to daryti bet kaip. 

 

Idealiausia jei sversiesi vieną kartą per savaitę rytais. Kokia tai diena, reikėtų nuspręsti Tau, tai gali būti sekmadienis ar pirmadienis. Svertis reikėtų atsikėlus ir jau apsilankius tualete. Žinoma, prieš tai nieko nevalgyk, negerk. Tuomet matysi savo tikrą svorį. Kadangi dienos bėgyje pavalgius ar geriant, sportuojant svoris kyla ar krenta. Pasisvėrę po sočių pietų tikrai neapsidžiaugtum iš karto matomais rezultatais. Na, o jei reguliariai sversiesi tuo pačiu metu ir vieną savaitės dieną, galėsi stebėti savo kūno svorio pokyčius.  

Sveriantis svarstyklės turėtų būti ant lygaus paviršiaus. Po apačia neturėtų būti jokių kilimų ar nelygumų, taip matysi teisingiausią svorį. Taip pat, atmink, kad kūno pokyčius geriausiai parodo ne svėrimasis, o kūno apimčių matavimas. Todėl labai rekomenduoju pradėjus mesti svorį kas savaitę matuotis pilvo, klubų, krūtinės apimtis. Tada skaičiai tikrai džiugins dar labiau. Pasidaryk paprastą lentelę ar tiesiog atispausdink. Turime paruošę lentelę mėnesio rezultatams stebėti. Ją gali parsisiųsti pas save. PARSISIŲSTI.  

Kaip tinkamai išsimatuoti kūno apimtis?  

Norint sekti savo kūno apimtis, svarbu jas tinkamai išsimatuoti. Tai daryti rekomenduoju taip pat kartą per savaitę. Krūtinę matuok ties plačiausia vieta, idealu, jei kažkas galės išmatuoti. Tuomet rankas reikėtų nuleisti ir priglausti prie šonų. 

Matuojant liemenį, matuok siauriausią jo dalį. Matuojant metro nereikia veržti, turi likti laisvumas. Klubus matuok per pačią plačiausią vietą, kaip ir ranka. Matuotis kūno apimtis tikrai įdomu. Kadangi laikantis subalansuotos mitybos ar sportuojant kūnas keičiasi pakankamai greitai.  

Kaip pasirinkti tinkamas svarstykles? 

 

Atrodo nieko čia sudėtingo, svarstyklės yra svarstyklės. Tačiau net ir jos turi įtaką tam, kokius skaičius matysite, kiek jie tikslūs. Dažnas klausimas, kokias svarstykles rinktis – mechanines ar skaitmenines? 

Taip, mechanines tikrai visi pamename, su jomis užaugome. Jomis paprasta naudotis. Vis tik tikslumo tokios svarstyklės neturi. Svoris visuomet matomas su tam tikra paklaida. Tuo tarpu skaitmeninės svarstyklės itin tikslios, o kai kurios turi ir papildomų funkcijų. Sverdamiesi galite stebėti net ir savo KMI, riebalų, raumenų masę. Žinoma, kuo daugiau funkcijų, tuo svarstyklės brangesnės.  

Dabar svarstyklių pasirinkimas tikrai didelis – su šviečiančiu ekranu ar net garsu. Tačiau tai tik papildomi dalykai, kurie tikrai nėra būtini ir reikalingi.  

Kalbant apie tokias funkcijas, kaip riebalų, vandens, raumenų masės procentų parodymas, jos gali pasitarnauti. Ypatingai žmonėms, kurie turi sveikatos problemų ar atidžiai seka savo kūno pokyčius.  

Bet kuriuo atveju vienareikšmiškai rekomenduoju tik skaitmenines svarstykles kūno pokyčiams stebėti. Patogu, tikslu ir greita. Tik nepamiršk, kad jos kartais išsikrauna. Pradėjus sekti baterijai gali atsirasti netikslumų. Tad jei pastebėjai, kad kažkas ne taip su skaičiais, tiesiog pasikeisk bateriją.  

Na, o jei nežinai nuo ko pradėti savo pokyčius, kaip išmokti sveikai maitintis, atmink, kad visuomet gali kreiptis į mane. Kasdien sukuriu daugybę naujų receptų, kurie padeda išlaikyti normalų kūno svorį ar jo numesti. Dievinu gaminimą, todėl kaskart atrandu naujų skonių, o svarbiausia, visi patiekalai sveiki, sotūs ir skanūs.  

“Žalioji dėžutė” misija - padėti atrasti kelią į sveikesnį gyvenimą ir geresnę savijautą. Dirbame tam, kad galėtume dalintis savo sukauptomis žiniomis ir parodyti, kad natūralios priemonės yra be galo naudingos ir veiksmingos. Mūsų klientai pamilo TOP produktus – inovatyvius rutuliukus su pelynu “Ponas Baubas” ir skaidulas “Drakonas”. Tai produktai geresnei savijautai, svorio mažinimui ir žarnynui. Mes žengiame koja kojon kartu su savo klientu, padedame išmokti sveikiau maitintis, suformuoti naujus įpročius savo gyvenime!