Kaip pagerinti medžiagų apykaitą?

Kiekvienas organizmas yra labai individualus ir medžiagų apykaita veikia pas visus skirtingai. Tačiau būtų klaidinga manyti, kad medžiagų apykaitos negalima pakeisti. Žinoma, nepaskatinsite medžiagų apykaitos pradėję valgyti tik kažkurį produktą ar gerti stebuklingas piliules. Tam reikia veikti kompleksiškai (paspaudę nuorodą sužinosite daugiau apie tinkamą mitybą). Organizmą turite „užkurti“ iš naujo ir leisti jam natūraliai suaktyvinti medžiagų apykaitą. Tačiau kyla klausimas: kaip suaktyvinti medžiagų apykaitą? Pasistengsime atsakyti į šį klausimą ir pateikti Jums kelis būdus, kad paskatintumėte metabolizmą.

Pusryčiai. Pusryčiai yra vienas svarbiausių dienos valgių. Nors nemaža dalis žmonių jų tiesiog nevalgo. Tačiau ar žinojote, kad praleidus pusryčius jau žengiate pirmą žingsnį medžiagų apykaitos lėtinimo link! Dar viena klaida - ryte angliavandeniai. Iš tiesų pusryčiaudami turėtumėte pasistengti gauti baltymų, gerųjų riebalų, daržovių. Žinoma, jei renkatės košes iš bolivinių balandų, grikių, lęšių ar avižų, taip pat nieko baisaus.

Tačiau pratęskime apie baltymus. Mūsų organizmas naktį energiją ima iš riebalų esančių organizme. Tačiau ryte iš karto organizmą pasotinę angliavandeniais sustabdome šį procesą. Jei ryte valgysite dažniau baltymų, pratęsite natūralų organizmo procesą, kuomet jis naudos energiją gaunamą iš riebalų. Tad tai reiškia, kad ne tik pagerinsite medžiagų apykaitos (sužinokite, kaip suaktyvinti medžiagų apykaitą) darbą, bet ir sudeginiste daugiau riebaliukų.

Daugiausiai maisto pirmoje dienos dalyje. Turbūt daugelio žmonių problema - valgymas vakarais. Kartais tai būna visos dienos valgiai viename. Suprantama, kad visi skubame, dirbame. Tačiau nepamirškite pasirūpinti savo organizmu. Kaip jau minėjome, nepamirškite pusryčių. Ryte geriau pakilkite pusvalandžiu anksčiau, bet būtinai papusryčiaukite. Ir pakankamai sočiai. Taip pat nepraleiskite ir pietų. Jei pakankamai sočiai pavalgysite pirmoje dienos pusėje, ne tik vakare norėsis mažiau valgyti, bet ir turėsite pakankamai energijos visai diena. Juk dieną dažniausiai veikiame aktyviausiai.

 

Užkandžiai. Įtraukite užkandžius. Tikrai esate girdėję - valgyti kuo dažniau, nedarant didelių laiko tarpų tarp valgių. Tad jei pajutote alkį geriau pasirinkite sveiką užkandį ar išgerkite skaidulų. Skaidulos (sužinokite, kuo mūsų organizmui naudingos skaidulos) suteiks ilgam sotumo jausmą bei padės palaikyti normalų žarnyno darbą. Jos puikiai tinka ir tiems, kas siekia sumažinti svorį. Svorio mažinimas pirmiausiai ir prasideda nuo medžiagų apykaitos suaktyvinimo.

Angliavandeniai. Pasistenkite iš savo mitybos raciono išbraukti paprastuosius angliavandenius. Venkite cukraus, baltų miltų, batono, pyragų, kečupo, majonezo ir kitų padažų. Juose taip pat gausu cukraus ir kitų, ne itin mūsų organizmui naudingų medžiagų.

Tokie angliavandeniai labai greitai pakelia cukraus lygį kraujyje ir atrodo esame kupini energijos, tačiau netrukus pasijuntame dar prasčiau ir vėl norisi angliavandenių.


Sportuokite. Kad ir kiek sau kartotumėte, kad sportas ne Jums, tai netiesa. Svarbu atrasti tai, kas Jums patiktų. Mūsų kūnas tiesiog privalo būti mankštinamas. Kuo daugiau judėsite, mankštinsitės, tuo geriau jausitės ir tuo pačiu aktyvinsite medžiagų apykaitą, deginsite perteklinius riebalus. Ar žinojote, kad organizmas degina kalorijas dar kelias valandas po sporto? Jei Jums patinka, drąsiai rinkitės treniruoklių salę. Raumenys padės sudeginti daugiau riebalų ir dar labiau suaktyvinti medžiagų apykaitą.

Vanduo. Sena taisyklė, kurią kartoja kone kiekvienas, kuris bent kiek išmano apie sveiką gyvenimo būdą. Ir tai tiesa, vanduo yra be galo svarbus norint suaktyvinti medžiagų apykaitą, numesti svorio ar tiesiog gerai jaustis. Mūsų organizmas sudarytas iš didelės dalies skysčių. Todėl tiesiog būtina kasdien pakankamai aprūpinti organizmą vandeniu. Jei sportuojate, tas kiekis turėtų būti dar didesnis. Pakankamas vandens kiekis organizme įtakoja ir energiją.

Gerieji riebalai. Valgant daugiau gerųjų riebalų, organizmas juos skaidys ilgiau nei angliavandenius, todėl ilgiau jausitės sotūs. Taip pat organizmą aprūpinsite itin naudingomis medžiagomis: omega-3 riebalų rūgštis, vitaminas E, aukštos kokybės baltymai, antioksidantai. Naudingiausi produktai, kuriuose gausu gerųjų riebalų: avokadas, lašiša, skumbrė, silkė, upėtakis, tunas, sardinės, riešutai, kiaušiniai, nerafinuotas alyvuogių aliejus bei riešutų sviestas. Tai produktai, kuriais mėgaudamiesi ne tik aprūpinsite organizmą naudingomis medžiagomis, bet ir pagerinsite medžiagų apykaitos darbą.

 

Mūsų rekomendacija: išbandykite skaidulas skirtas lieknėjimui ir žarnynui DRAKONAS. Tai vertas dėmesio, inovatyvus produktas, kurį tobulinome kartu su mokslininkais. DRAKONAS - visiškai natūralus skaidulų mišinys, papildytas vitaminas D ir C. Skaidulos suteikia sotumo jausmą, gerina žarnyno veiklą, palengvina virškinimą, palaiko normalią virškinimo sistemos mikroflorą, padeda geriau įsisavinti maistines medžiagas. Vitaminai D ir C padeda palaikyti normalią imuninę sistemą, padeda palaikyti normalią kaulų, dantų, odos būklę.

Skaidulos DRAKONAS (sužinokite daugiau) - vienas produktas, kuris suteiks daugybę naudų, taip pat padės pagerinti ir medžiagų apykaitos darbą, jei kartu pasistengsite derinti ir mitybą.