10 paprastų būdų, kaip sumažinti portraukį cukrui ir nesveikam maistui

Ar dažnai, laikantis kokios nors dietos, Tave ištinka nenumaldomas potraukis suvalgyti ką nors labai kaloringo ar saldaus? Šis jausmas yra kur kas stipresnis už įprastą alkį ir dažnai nekontroliuojamas. 

Laikantis mažo kaloringumo dietų, žmonėms dažnai pasitaiko šis nenumaldomas maisto troškimas ir dažniausiai trokštama perdirbtų greito maisto produktų ar tų, kuriuose yra daug cukraus

Šiame straipsnyje pasidalinsiu būdais, kurie, viliuosi, padės Tau įveikti nenumadomą nesveiko maisto ir cukraus poreikį. 

1. Gerk pakankamai vandens

Troškulys dažnai painiojamas su alkiu. Jei jauti staigų potraukį konkrečiam maistui, pabandyk išgerti didelę stiklinę vandens ir palauk kelias minutes. Gali pastebėti, kad potraukis išnyksta, nes Tavo kūnas iš tikrųjų buvo tik ištroškęs. 

Be to, vanduo geriamas prieš valgį umažina apetitą ir taip padeda palaipsniui numesti svorio. Daugiau apie vandens naudą lieknėjantiems skaityk čia

2. Valgyk maisto produktus, kuriuose gausu baltymų

    

Jei valgysi daug baltymų, Tavo apetitas bus mažesnis, kas neleis persivalgyti. Baltymai padeda ilgiau jausti sotumo jausmą ir sumažina alkio priepuolių tikimybę. 

Daugelis mokslinių tyrimų parodė, kad valgant daug baltyminio maisto ne tik ilgiau jaučiamės sotūs, bet ir lengviau numetame nereikalingus kilogramus. 

3. Atitrauk dėmesį nuo alkio

    

Kai pajunti potraukį cukrui ar nesveikam maistui, pabandyk nukreipti savo mintis kitur ir užsiimk kita malonia veikla. Pavyzdžiui, gali pasivaikščioti ar nusiprausti po dušu, kad galėtum pakeisti savo mintis. Aplinkos ir minčių pakeitimas gali nukreipti dėmesį nuo galvojimo apie saldų ir nesveiką maistą. 

Kai kurie tyrimai taip pat parodė, kad kramtoma guma gali padėti sumažinti apetitą ir potraukį persivalgyti. 

4. Suplanuok savo maistą į priekį


Jei įmanoma, pabandyk suplanuoti savo valgius dienai ar artėjančiai savaitei. Jau žinant, ką valgysi, pašalins spontaniškumo ir neužtikrintumo faktorių.

Jei Tau nereikės galvoti apie tai, ką valgyti ir koks bus kitas patiekalas, Tau kils mažiau pagundų ir mažesnė tikimybė, kad suvalgysi kažką nesveiko.

5. Nedaryk didelių tarpų tarp valgymų

Alkis yra viena didžiausių priežasčių, kodėl mes patiriame milžinišką potraukį saldumynams ir nesveikam maistui. Norint išvengti alkio, reikia valgyk reguliariai ir pasistenk visada turėti po ranka sveikų užkandžių. 

Išvengus didelių tarpų tarp valgymų, užkirsi kelią vėlesniam persivalgymui.  



6. Venk streso

Stresas dažnai sukelia potraukį nesveikam, saldžiam maistui. Tas ypač būdinga moterims. Įrodyta, kad stresą patiriančios moterys valgo žymiai daugiau maisto ir sunaudoja daug kalorijų ir patiria didesnius persivalgymo protrūkius nei moterys, kurios streso nepatiria. 

Be to, stresas padidina kortizolio, hormono, nulemiančio svorio augimą, kiekį kraujyje, ypač pilvo srityje.

Pasistenk sumažinti stresą, planuojant laiką, medituojant ir neskubant atlikti visų darbų, skiriant pakankamai laiko poilsiui, kokybiškam miegui.




7. Skirk dėmesio kokybiškam miegui

    

Tavo apetitui didelę įtaką daro hormonai, kurie svyruoja visą dieną. Miego trūkumas sutrikdo svyravimus ir gali sukelti prastą apetito reguliavimą ir stiprų alkį. 

Tyrimai rodo, kad mažai miego turintys žmonės yra nutukę iki 55 proc., lyginant su žmonėmis, kurie pakankamai miega.

Dėl šios priežasties geras miegas gali būti vienas galingiausių būdų, kaip išvengti nenumaldomo potraukio cukrui.

8. Valgyk tinkamą maistą 

    

Alkis ir pagrindinių maistinių medžiagų trūkumas gali sukelti norą persivalgyti, ypač nesveiko maisto ir saldumynų.  Todėl valgymo metu svarbu valgyti subalansuotai

Jei Tau reikalingi užkandžiai tarp valgymų, pasirūpink, kad jie būtų sveiki. Taip pat rinkis kuo įvairesnius užkandžius, pavyzdžiui, vaisius, riešutus, daržoves ar sėklas.



9. Neik į maisto prekių parduotuvę tuščiu skrandžiu

    

Maisto prekių parduotuvės yra ta vieta, į kurią geriau neiti tuščiu skrandžiu. Pirma, tai suteikia Tau lengvą prieigą prie bet kokio maisto, apie kurį tik gali pagalvoti. Antra, nesveikiausi maisto produktai dažniausiai būna tose lentynose, kurios yra akių lygyje. Būtent todėl tuščiu skrandžiu prisiperkame daugiau nesveiko maisto nei įprastai. 

Geriausias būdas išvengti to - planuoti savo pirkinius ir neiti apsipirkti išalkus. 

10. Praktikuok sąmoningą valgymą

  

Sąmoningas valgymas - tai sąmoningo elgesio praktika, susijusi su maisto pasirinkimu ir pačiu valgymo procesu. Jis moko ugdyti supratimą apie savo mitybos įpročius, emocijas, alkį, potraukį ir fizinius pojūčius. 

Sąmoningas valgymas moko atskirti potraukį nuo realaus fizinio alkio. 

Toks valgymas taip pat apima susikoncentravimą valgant, sulėtėjimą ir kruopštų kramtymą. Valgant sąmoningai svarbu vengti dėmesio nukreipimo nuo maisto, pavyzdžiui, vengti valgio metu žiūrėti televizorių ar naudotis išmaniuoju telefonu.



Taigi, nevaldomas potraukis tam tikram maistui ar cukrui yra dažnas daugelio žmonių mityboje. Tyrimai rodo, kad daugiau nei 50% žmonių tokį potraukį patiria reguliariai.

Nėra abejonių, kad šis potraukis vaidina svarbų vaidmenį ne tik svorio didėjime, bet ir sukelia priklausomybę nuo maisto bei besaikį valgymą.

Tačiau žinant savo potraukį bei to priežastis, jo galima išvengti. Tikiu, kad Tau tikrai pavyks, jei vadovausiesi šiame straipsnyje pateiktais patarimais: tavo mityboje bus daugiau baltymų, planuosi savo racioną, stengsiesi valgyti sąmoningai ir išmoksi suvaldyti stresą. 

O kaip tau sekasi įveikti potraukį cukrui? Pasidalink savo patirtimi.

Numesti nereikalingus kilogramus ir padailinti kūno linijas gali padėti ir skaidulų vartojimas. Rekomenduoju išmėginti skaidulas DRAKONAS, kurios padeda sureguliuoti svorį ir pagerinti žarnyno darbą. Išbrinkusios skaidulos užpildo skrandį ir taip suteikia sotumo jausmą, kas apsaugo tave nuo persivalgymo ir netikėtų alkio protrūkių. O kartu su skaidulomis „Drakonas“ gausi ir mitybos planą, kuris padės maitintis subalansuotai ir svorį mesti sveikai.

Skaidulas DRAKONAS gali užsisakyti čia arba parašius žinutę man Facebook.

pvGrdPQKvQ-GVOe9Qg-KprY7pqz1NgHQajgq7F-K8LQ6Iv-2bHIbH32DFqwYNKk7BK_0U3_rguo856G-sffwll5F-iAG-LubSYEbMH9XcBE9jLIRcwZNPIkiGTf1Zw

“Žalioji dėžutė” misija - padėti atrasti kelią į sveikesnį gyvenimą ir geresnę savijautą. Dirbame tam, kad galėtume dalintis savo sukauptomis žiniomis ir parodyti, kad natūralios priemonės yra be galo naudingos ir veiksmingos. Mūsų klientai pamilo TOP produktus – inovatyvius rutuliukus su pelynu “Ponas Baubas” ir skaidulas “Drakonas”. Tai produktai geresnei savijautai, svorio mažinimui ir žarnynui. Mes žengiame koja kojon kartu su savo klientu, padedame išmokti sveikiau maitintis, suformuoti naujus įpročius savo gyvenime!