7 svorio metimo mitai

Internete yra gausu informacijos, kaip numesti svorio. Tačiau ne visa ji yra teisinga ir gali būti netgi žalinga mūsų organizmui. Šiame straipsnyje papasakosiu apie populiariausius svorio metimo mitus

1. VISOS KALORIJOS YRA VIENODOS

Kalorijos tai yra būdas išmatuoti maisto produktų mums teikiamą energiją. Be abejo, kalorijų energijos kiekis yra vienodas. Tačiau tai nereiškia, kad visi kalorijų šaltiniai turi vienodą poveikį svoriui. Įvairūs maisto produktai turi labai skirtingą poveikį medžiagų apykaitai, alkiui ir hormonams, kurie reguliuoja mūsų kūno svorį. 

    

Pavyzdžiui: baltymų kalorijos nėra tas pats, kas riebalų ar angliavandenių kalorijos. Angliavandenių ir riebalų pakeitimas baltymais gali pagerinti medžiagų apykaitą ir sumažinti apetitą.

~ Ne visi kalorijų šaltiniai turi vienodą poveikį sveikatai ir svoriui. Pavyzdžiui, baltymai gali pagreitinti medžiagų apykaitą, sumažinti apetitą ir pagerinti svorį reguliuojančių hormonų funkcijas ~

2. PAPILDAI GALI PADĖTI NUMESTI SVORIO


Svorio mažinimo papildų pramonė yra didžiulė. Įvairios kampanijos teigia, kad jų papildai daro neabejotiną poveikį svorio kritimui, tačiau ar tikrai? Tiriant papildų veiksmingumą pastebėta, kad papildai gali padėti numesti tik šiek tiek svorio dėl susidariusio placebo efekto.

~ Daugelis papildų sudaro placebo efektą ir padeda numesti tik šiek tiek svorio ~

2. NUTUKIMAS – SILPNOS VALIOS ŽMONIŲ PROBELMA

Neteisinga manyti, kad nutukę žmonės yra silpnos valios. Nutukimas yra rimtas sveikatos sutrikimas, kurį lemia dešimtys, jei ne šimtai, įvairių veiksnių: genetika, ligos, depresija. Mūsų kūnas turi daugybę hormonų ir biologinių procesų, kurie turėtų reguliuoti kūno svorį. Tačiau nutukusiems žmonėms šie procesai dažniausiai būna sutrikę, todėl mesti svorį yra daug sunkiau. 

    

Žinoma, tai nereiškia, kad turėtum atsisakyti numesti papildomus kilogramus ir susitaikyti su savo genetika. Numesti svorį yra įmanoma – tiesiog tą padaryti bus daug sunkiau.

~ Kūno svoriui įtakos turi daugybė genetinių, biologinių ir aplinkos veiksnių. Taigi, numesti svoriui neužtenka tik valios pastangų ~

3. VALGYK MAŽIAU – DAUGIAU JUDĖK

Kūno riebalai yra tiesiog sukaupta energija. Norint atsikratyti riebalais, turi sudeginti daugiau kalorijų nei jų suvartojai. Dėl šios priežasties atrodo logiška: jei mažiau valgysi ir daugiau judėsi svoris kris greičiau. Nors šis patarimas veikia teoriškai, tačiau tai yra bloga rekomendacija turintiems rimtų svorio problemų. 

    

Dauguma žmonių, kurie laikosi šio patarimo, baigus laikytis tokios deficitinės mitybos susigrąžina numestą svorį dėl fiziologinių ir biocheminių veiksnių. Juk norint numesti svorio ir kad šis negrįžtų, reikia ilgalaikių mitybos pokyčių ir sveikos gyvensenos įpročių laikymosi. 

~ Liepti žmonėms, turintiems viršsvorį, tiesiog mažiau valgyti ir daugiau judėti - neveiksmingas patarimas, kuris turi trumpalaikį efektą ~

4. ANGLIAVANDENIAI SUKELIA NUTUKIMĄ

Angliavandenių ribojimas mityboje gali padėti numesti svorio. Tikėtina, kad kol valgysi mažiau angliavandenių ir daugiau baltymų, svorio numesi net be sąmoningo kalorijų ribojimo. Bet net ir tai nereiškia, kad angliavandeniai sukelia svorio padidėjimą! Juk visas maistas, kuriame daug „gerųjų“ angliavandenių, yra labai sveikas mūsų organizmui ir net gali pagreitinti svorio kritimą, kadangi jų dėka jausi sotumą ilgesnį laiką. Kita vertus, rafinuoti angliavandeniai, pavyzdžiui, rafinuoti grūdai ir cukrus, yra neabejotinai susiję su svorio augimu.

    

~ Angliavandeniai nėra nutukimo priežastis. „Gerųjų“ angliavandenių turinčių maisto produktų vartojimas yra nepaprastai naudingas mūsų organizmui ~

5. RIEBUS MAISTAS STORINA

Nors riebalai yra labai riebūs ir kaloringi, tačiau daugybėje tyrimų nustatyta, kad dietos, kuriose yra daugiau gerųjų riebalų, svoris krenta greičiau. Mityboje riebalai yra būtini norint palaikyti tinkamą organizmo funkcionavimą! Žinoma, jei valgysi daug sočiųjų riebalų svoris ne kris, o atvirkščiai augs. 

    

~ Saikingas riebalų vartojimas užtikrina tinkamą organizmo funkcionavimą ir paspartina svorio kritimą ~

6. GREITAS MAISTAS IR SVORIO METIMAS NESUDERINAMI DALYKAI

Turiu pripažinti, kad ne visas greitas maistas yra nesveikas. Padidėjus žmonių sąmoningumui, daugelis greito maisto tinklų savo klientams pradėjo siūlyti sveikesnius patiekalus ar net susikoncentravo tik į sveiko maisto tiekimą. Taigi, daugelyje net ir greito maisto restoranų galima rasti ir sveikų užkandžių. 

    

Žinoma, šie maisto produktai gali pilnai neatitikti sveikos ir subalansuotos mitybos, tačiau tai vis tiek yra tinkamesnis pasirinkimas, jei neturi laiko ar energijos pasigaminti sveikesnio maisto namuose.

~ Greitas maistas nebūtinai yra tik nesveikas ar riebus. Dauguma greito maisto tinklų siūlo ir sveikesnes alternatyvas ~

7. LAIKANTIS SVEIKOS IR SUBALANSUOTOS MITYBOS SPORTUOTI NEREIKIA


Norint padailinti kūno linijas nepakanka tik maitintis sveikai. Siekiant geriausių rezultatų mitybą reikėtų derinti ir su fiziniu aktyvumu. Juk esant fiziškai aktyviam pagreitinamas lieknėjimo procesas, suaktyvinama medžiagų apykaita, padaugėja energijos, greičiau sudeginami riebalai.

Jei sportas yra ne Tau: eik kasdien pasivaikščioti, važinėkis dviračiu, riedučiais, čiuožk ant ledo, vietoje lifto rinkis laiptus. Juk bet koks judėjimas yra gerai! 

~ Fizinis aktyvumas pagreitina lieknėjimo procesus, suaktyvina medžiagų apykaitą, suteikia energijos, spartina riebalų deginimą ~

„ŽALIOSIOS DĖŽUTĖS“ MITYBOS PLANAI

Ar žinojai, kad nuo šiol gali įsigyti ir „Žaliosios dėžutės“ 7 dienų arba 4 savaičių mitybos planus, su kuriais gali ugdyti sveikos ir subalansuotos mitybos įpročius? 

    

Mitybos planuose rasi:

  • meniu kiekvienai dienai 
  • receptus su išsamiais aprašymais 
  • pratimų kūno treniruotėms
  • lentelę pasiekimas žymėtis
  • ir daugybę kitų patarimų 

Mitybos planus gali užsisakyti čia arba parašius žinutę man Facebook.



Lieknėjimo mitų vyrauja daug ir įvairių... Tačiau norint pasiekti ilgalaikių rezultatų svarbiausia palaikyti sveiką gyvenimo būdą: valgyti sveiką ir subalansuotą maistą, judėti, kokybiškai išsimiegoti ir džiaugtis gyvenimu! 

Q8PwgId2DM99AHGYgMwgMfY1dsSMnAz5Cmav3BAUXOXTUkFDYTz1FsT7QkjA07bMvmXAsZ-ypcyS4783MGHcPMxWqZ6p13sYBlAgkgacGhk4iKDc0R-CjtLrsU8jiw

“Žalioji dėžutė” misija - padėti atrasti kelią į sveikesnį gyvenimą ir geresnę savijautą. Dirbame tam, kad galėtume dalintis savo sukauptomis žiniomis ir parodyti, kad natūralios priemonės yra be galo naudingos ir veiksmingos. Mūsų klientai pamilo TOP produktus – inovatyvius rutuliukus su pelynu “Ponas Baubas” ir skaidulas “Drakonas”. Tai produktai geresnei savijautai, svorio mažinimui ir žarnynui. Mes žengiame koja kojon kartu su savo klientu, padedame išmokti sveikiau maitintis, suformuoti naujus įpročius savo gyvenime!

Jei turi klausimų ir Tu, visuomet gali su manimi susisiekti tel. +370 624 04667 arba parašyti žinutę Facebook.

bDDaWygei1YX2tMZz01DKcqPJh9uWaeERc6nBMz03yZjEFVJUl4dWQmIFWAZZZsax3aSvFh_PFJRdhknAGTixx_VLvxWXsG9C69h9RtOpBMNeuVVfDmec9BpHwSi2A