4 priežastys, kaip vanduo padeda mesti svorį

Vanduo yra gyvybiškai svarbus, kad išgyventume: mūsų organizmas tinkamai funkcionuoja tik tuomet kai ląstelėse yra pakankamai vandens. Nustebsi, tačiau norint numesti svorio vanduo yra tiek pat svarbus kaip ir subalansuota mityba, fizinis aktyvumas ir kokybiškas miegas

1_vanduo_lieknejimas.png

Tyrimai rodo, kad suvartojant nepakankamai vandens, svorio metimo procesas sulėtėja. Jei ir Tu nori padailinti kūno linijas ir atsikratyti papildomais kilogramais, bet susiduri su sunkumais – šis straipsnis kaip tik Tau! 

Skaityk straipsnį iki galo ir sužinosi, kaip paspartinti metabolizmą ir numesti papildomus kilogramus pakeitus šį svarbų įprotį ir pradėjus gerti daugiau vandens.

1. Vanduo skatina kalorijų deginimą

Vanduo gali padėti sparčiau deginti kalorijas. Tyrimais įrodyta, kad suaugusiems po vandens atsigėrimo energijos suvartojimas padidėjo 24-30 proc. ir tai trunka apie valandą. Daugiausia kalorijų yra sudeginama geriant šaltą vandenį, nes kūnas sunaudoja daugiau energijos, kad sušildytų vandenį iki kūno temperatūros. Išgėrus 0,5 l vandens vidutiniškai ramybės būsenoje kalorijų yra sudeginama 23 kalorijomis daugiau. 

    

Tyrime, kuriame dalyvavo viršsvorį turinčios moterys, nustatyta, kad padidinus išgeriamo vandens kiekį daugiau kaip 1 l per dieną ir nekeičiant gyvenimo būdo, moterys per 12 mėn. numetė 2 kg (nuoroda į tyrimą čia). 

~ Išgėrus 0,5 l vandens išauga sudegintų kalorijų kiekis, kas gali lemti svorio kritimą ~

2. Vanduo sumažina apetitą

Dažnas troškulį painioja su alkiu. Gali atrodyti, kad nori valgyti, o iš tiesų organizmui  tiesiog trūksta vandens. 

    

Tyrime tirtos dvi žmonių su viršsvorių grupės: viena prieš valgį gėrė vandens, kita – ne. Tyrime nustatyta, kad ta grupė, kuri prieš kiekvieną valgymą išgerdavo vandens vidutiniškai numetė 44 proc. daugiau svorio nei grupė, kuri prieš valgį vandens negėrė (nuoroda į tyrimą čia). 

~ Atsigėrus vandens prieš valgį yra suvartojama mažiau kalorijų, kas gali turėti įtakos svorio kritimui ~

3. Vanduo sumažina suvartojamų kalorijų kiekį

Geriant daugiau vandens, gali suvartoti ir mažiau kalorijų. Pabandyk išgerti stiklinę vandens 30-60 minučių prieš valgį ir valgio metu suvalgysi bent 200-300 kalorijų mažiau. Beje, geriant vandenį vietoj kitų gėrimų, ne tik suvartosi mažiau kalorijų, bet ir gali išvengti ilgalaikio svorio padidėjimo. 

    

Tyrime, kuriame dalyvavo 4755 dalyviai, nustatyta, kad dalyviai, kurie daugiau gėrė vandens (ne mažiau 1,5 l per dieną), išgerdavo mažiau gaiviųjų gėrimų ir per dieną kalorijų suvartodavo vidutiniškai 194 kalorijomis mažiau (apie 9 proc.), nei tie dalyviai, kurie vandens gėrė mažiau. Be to nustatyta, kad dalyviai, kurie gėrė daugiau vandens rinkosi sveikesnę mitybą, nei tie kurie vandens per dieną gerdavo mažiau: valgydavo daugiau vaisių, daržovių (nuoroda į tyrimą čia). 

4. Vanduo sumažina ilgalaikio svorio padidėjimo riziką

Kas 4 metus žmogus vidutiniškai priauga apie 1,45 kg. Pastebėta, kad geriant daugiau vandens galima sumažinti šį svorio augimą. Pavyzdžiui: per dieną išgeriant papildomai 1 stiklinę vandens svoris gali sumažėti apie 0,13 kg. Tuo tarpu saldžius gėrimus pakeitus į stiklinę vandens, svoris gali sumažėti net iki 0,5 kg. 

Pastebiu, kad retas vaikas mėgsta gerri tyrą vandenį ir tėvai šią problemą sprendžia vietoje vandens dažniau pasiūlydami saldintų gėrimų, sulčių, arbatų ir pan. Dėl šios priežasties vaikai suvartoja daug tuščių kalorijų. ir padidėja vaikų nutukimo rizika. 

    

Tyrime, kuriame dalyvavo 2950 mokyklinio amžiaus vaikai iš 32 pradinių mokyklų, 17 mokyklų buvo įrengti geriamojo vandens fontanėliai ir vestos pamokos skatinančios vandens vartojimą. Tyrimo metu nustatyta, kad padidėjęs išgeriamo vandens kiekis nutukimo riziką mokyklose, kuriose buvo įrengti geriamojo vandens fontanai ir vestos pamokos apie vandens svarbą, sumažino net 31 proc. (nuoroda į tyrimą čia).

~ Papildoma 1 stiklinė vandens per dieną gali sumažinti ilgalaikio svorio padidėjimo riziką net iki 0,13 kg ~

Kiek vandens reikia išgerti?

Kad nepakenkti sau vandens reikia per dieną išgerti su saiku. Turbūt girdėjai rekomendaciją, kad per parą reikėtų išgerti apie 2 l vandens? Tačiau nevertėtų “užsikabinti” už šio skaičiaus, vandens poreikis yra labai individualus! Pavyzdžiui, jei reguliariai sportuoji ir daug prakaituoji Tau gali prireikti išgerti daugiau vandens. Vandens būtina gerti daugiau jei skundiesi prasta žarnyno veikla, vidurių užkietėjimu, sausa veido ir kūno oda, o taip pat jei naudoji papildus svorio mažinimui, kurių pagrindas yra maistinės skaidulos

    

Nepamiršk, kad vandens gauname ir iš maisto produktų ir gėrimų, ypač iš vaisių bei daržovių. 

Vandens poreikio apskaičiavimas 

Kad paskaičiuotum, kiek vandens per dieną turėtum išgerti, reikia žinoti tik savo svorį: 1 kg reikia daugmaž apie 30 ml vandens. Nepamiršk, kad kiekvienam iš mūsų reikia skirtingo vandens kiekio ir šie skaičiai yra tik orientaciniai. 

Tačiau, jei nesi pratęs gerti tokio vandens kiekio – nepersistenk, juk vandens kiekį galima didinti palaipsniui!

Jei pastebi, kad skauda galvą, esi blogos nuotaikos, alkanas ar sunku susikaupti – tai gali reikšti, kad organizmui trūksta vandens! Išgerk stiklinę vandens ir šie simptomai turėtų išnykti. 

~ Jei nori atsikratyti papildomais kilogramais rekomenduojama per dieną išgert 1-2 l vandens ~

„DRAKONAS“ SKAIDULOS – LIEKNĖJIMUI IR ŽARNYNUI

Numesti nereikalingus kilogramus ir padailinti kūno linijas gali padėti ir skaidulų vartojimas. Rekomenduoju išmėginti skaidulas DRAKONAS, kurios padeda sureguliuoti svorį, sutvarkyti žarnyno darbą, pagerinti virškinimo procesus, sumažinti pilvo pūtimą. Kartu su skaidulomis „Drakonas“ gausi ir mitybos planą, kuris padės palaikyti subalansuotos mitybos įpročius.

    

Ar žinojai, kad nuo šiol gali įsigyti ir mitybos planą metantiems svorį? Tai 64 puslapių PDF knygelėje rasi net 35 receptus (po 5 kiekvienai dienai), sveikų padažų receptus ir kitų DOVANŲ! Įsigyti mitybos planą gali čia.



Įprotis gerti pakankamai vandens yra labai svarbus siekiantiems numesti svorio. Vanduo suaktyvina kalorijų deginimą, padeda malšinti alkį ir sumažinti suvartojamų kalorijų kiekį. Dar didesnę vandens naudą gali pajusti atsisakius gaiviųjų gėrimų ir juos pakeitus vandeniu. Taigi, jei nori numesti papildomus kilogramus turi ne tik sveikai maitintis, sportuoti, gerai išsimiegoti, bet ir gerti vandenį! Laukiu Tavo pasakojimo: ar išgeri pakankamai vandens per parą, ar pajautei teigiamą vandens poveikį svorio metimui? 

Turi daugiau klausimų apie „Žalioji dėžutė“ produktus? Parašyk man žinutę „Žalioji dėžutė“ Facebook puslapyje ir papasakosiu Tau daugiau. Pasikonsultuoti ir užsisakyti gali ir tel. +370 624 04667