Sveika mityba pagal Oksaną Pikul + organizmą valančio kokteilio receptas

Pamenate, dalinausi Oksanos tobulos figūros paslaptimis? Pokalbį apie sveiką mitybą mes pratęsėme. Oksana papasakojo, kodėl jai labai svarbi sveika mityba, kodėl svarbu valgyti pakankamai vaisių ir daržovių. Be to, ji pasidalino savo mėgstamiausio detox žaliuoju kokteilio receptu! Rasi ne tik aprašytą gaminimo eigą, bet ir video! 

Jei ir Tau sveika mityba yra geros savijautos prioritetas, būtinai paskaityk! Sužinosi: 

  • kodėl Oksanai svarbi sveika mityba 
  • kaip turi atrodyti sveika mityba 
  • kaip suvalgyti daugiau daržovių ir vaisių  
  • Oksanos žaliojo detox kokteilio receptą 
  • ar Oksana mėgsta pasilepinti saldumynais 
  • kokia žaliųjų kokteilių nauda 
  • kuo skaidulos naudingos mūsų organizmui 

Kodėl jums yra svarbi sveika mityba? 

Man sveika mityba yra svarbi dėl geros savijautos, sveikatos, kūno linijų ir formų. Nes ne paslaptis, kad esu tikrai ne iš tų moterų, kurios gali valgyti bet kada ir bet ką. Aš turiu prisižiūrėti. Be to, man svarbi ir mano gera savijauta, nes daug dirbu bei auginu mažą vaiką.  

 
Kokią mitybą jūs pavadintumėte sveika? 

Sveika mityba, ko gero ta mityba, kuri yra tinkamai subalansuota, tvarkinga, kai yra valgoma tinkamu metu. Valgoma daug kartų po truputį, kokybišką ir sveiką maistą. Kai nevartojami netinkami produktai. Sveika mityba – tai ir maisto derinimas. Taip pat, kai per vėlai neužkandžiauji ir deramai renkiesi ekologiškus, kokybiškus produktus.  

 
Visi žinome, kad būtina valgyti pakankamai daržovių, vaisių. Kokie jūsų „triukai“ (patarimai), kad jų valgyti pakankamai?  

Iš ties yra svarbu valgyti daug daržovių ir vaisių. Ypatingai dėl skaidulų, kurios turi teigiamą poveikį mūsų organizmui ir žinoma, virškinimui. Tai yra labai svarbu, kad organizme maistas neužsibūtų ir neužsistovėtų. Be to, vaisiai ir daržovės turi daug vitaminų. Todėl jei per dieną suvalgau jų per mažai, aš pasidarau savo mėgstamiausią žaliąjį detox kokteilį. Neseniai rodžiau kokteilio gaminimo video savo Instagram paskyroje. Todėl kviečiu pasinaudoti ta proga ir išbandyti šį kokteilį. Jis man labai patinka, ir ne tik man. Mano mama taip pat jį geria.  

 
Ar mėgstate saldumynus? Ką patartumėte norintiems mažiau jų valgyti? 

Taip, mes esame iš tų moterų, kurios mėgsta pasmaližiauti ir prie kavos suvalgyti vieną ar kitą saldėsį, pyragėlį. Jei renkamės saldėsį, valgome iki 12 val. O jei yra galimybė stengiamės pasirinkti kuo liesesnį ir sveikesnį saldėsį.  

Žaliasis detox kokteilis pagal Oksaną! 

Reikės: 

 

Gaminimas: visus ingredientus susmulkinkite maisto trintuve su S formos peiliuku ar kokteilinėje. Skanaus! 

Žaliųjų kokteilių nauda  

Žalieji kokteiliai labai naudingi mūsų organizmui. Tai daug paprastesnis būdas suvartoti pakankamai daržovių ir vaisių. Juk žalumynai vienas pagrindinių kokteilio ingredientų. Išgėrus vieną kokteilį Tu gausi net 3 porcijas žalumynų (per dieną turėtum gauti 6 porcijas žalumynų).  

Kokteiliams tinka: salotų lapai, špinatai, gražgarstės, burokėlių lapai, morkų lapai, braškių lapai. Taip pat galima įdėti puse banano, gabalėlį mango vaisiaus, ananasų, arbuzo ar saują mėgstamų uogų.  

Rekomenduoju kokteilius gaminti su vandeniu ar augaliniu pienu. Na, o jei patinka įvairūs prieskoniai, pagardink cinamonu (naudok Ceilono cinamoną), ciberžole.

Kokteilis padeda aprūpinti organizmą vitaminais ir mineralinėmis medžiagomis. Kokteilis tinka bet kuriuo dienos metu! Svarbiausia žiūrėti, ką dedi į kokteilį. Iki pietų puikiai tiks kokteilis su vaisiais. O vakare jų venk. Vakare tinkamesnis su žalumynais ir vandeniu, skaidulomis.  

Skaidulos žaliajame kokteilyje – ar vertinga? 

Skaidulos labai svarbi mūsų suvartojamo maisto dalis. Jos padeda išvengti pilvo pūtimo, vidurių užkietėjimo, ilgam laiku suteikia sotumo jausmo. Puikiai tinka žmonėms, besirūpinantiems savo kūno formomis.  

Todėl jei norite puikiai jaustis, į savo mitybos racioną ne tik įtraukite daugiau skaidulų turinčio maisto produktų, bet ir papildomai vartokite skaidulų mišinius.  

Skaidulos padeda palengvinti maisto judėjimą virškinamuoju traktu. Be to, jos padeda sumažinti cholesterolio kiekį kraujyje, gliukozės kiekį. Moksliškai net gi įrodyta, kad skaidulos turi teigiamą poveikį storosios žarnos vėžio profilaktikai.  

Vartojant pakankamai skaidulų galite užkirsti kelią įvairioms širdies ligoms, išvengti II tipo cukrinio diabeto. 

Rekomenduoju išbandyti natūralų skaidulų mišinį „Drakonas“. Šis skaidulų mišinys labai turtingas ir vertingas savo sudėtimi:  

Gliukomananas - Europos maisto saugos tarnybos (EFSA) patvirtintos natūralios skaidulos, kaip padedančios lieknėti. Plačiau apie gliukomananą skaityk čia. 

Pankolio sėklos - jos savo naudingomis savybės prilyginamos vaistažolėms. Pankolio sėklos turi skaidulų, daug vitamino C, kalcio, magnio ir kitų mineralinių medžiagų. Puikiai tinka norint sumažinti pilvo pūtimą. 

Pipirmėtės milteliai – juose daug vitamino A, vitamino C, geležies, kalio ir skaidulų. Pipirmėtė naudinga virškinimui, veikia prieš uždegimus, padeda sumažinti pykinimą. 

Ciberžolė - aukso vertės prieskonis, kuris plačiai naudojamas visame pasaulyje! Ciberžolė teigiamai veikia virškinamąjį traktą, pasižymi antioksidacinėmis savybėmis, teigiamai veikia odą ir efektyviai padeda apsisaugoti nuo laisvųjų radikalų, padeda palaikyti normalią kraujo apytaką. Daugiau apie jos savybes skaityk čia.  

Cinamono milteliai – juose gausu antioksidantų, turi antiuždegiminių savybių, sumažina širdies ligų tikimybę, mažina cukraus kiekį kraujyje, be to, tai puikus vaistas nuo galvos skausmo.  

Imbiero milteliai – padeda lengviau įsisavinti maistą, padeda virškinimo sistemai, stiprina imunitetą, gerina širdies darbą, padeda esant skrandžio sudirgimui.  

Be to, skaidulos „Drakonas“ praturtintos vitaminu C ir vitaminu D!  

Jei turi klausimų ar reikia patarimo, kokį produktą išsirinkti, kaip suderinti mitybą, parašyk man ar paskambink. Mano kontaktai: 

Tel. +370 624 04667 

El. P. info@zaliojidezute.lt 

Facebook