Kaip maitinasi žvaigždės: Madonos vienos dienos meniu! 

Ar Tau buvo kada nors smalsu, kaip maitinasi garsiausios pasaulio žvaigždės? Juk ir jas kamuoja panašios bėdos, kaip ir mus. Priauga kartais vienas kitas kilogramas, kuriuos reikia numesti. Šį kartą noriu pasidalinti įdomia informacija apie tai, kaip maitinasi viena garsiausių pasaulio dainininkių - Madona

 

Straipsnyje:  

  • papasakosiu apie Madonos silpnybę saldumynams 
  • sužinosi kiek svorio galima numesti maitinantis, kaip Madona 
  • pamatysi Madonos vienos dienos meniu 
  • sužinosi ar Madona mankštinasi 
  • sužinosi pagrindinę Madonos mitybos taisyklę (beveik identiška mano mitybai!) 
  • gale straipsnio sužinosi, kaip gauti savaitės meniu, kurį sudariau aš! 

 

Ir Madona turi silpnybių saldumynams 


Madonos mityba labai paprasta, tačiau tokia mityba padeda jai išlaikyti ilgalaikius rezultatus. Madonai dabar 61 metai, bet ji atrodo iš ties nepriekaištingai pagal savo amžių. O ir kūno linijos pavydėtinos.  

Žymus dietologas ir asmeninis Madonos treneris jai sukūrė specialią dietą - mitybą. Beje, ar žinojote, kad viena didžiausių Madonos silpnybių - saldumynai. Taip, taip, saldumynai. Turbūt mažai tokių žmonių, kuriems nesinori kažko saldaus, tiesa? Aš taip pat smaližė! (Skaityk, kaip atsisakyti cukraus čia).  

Na, o grįžtant prie Madonos mitybos plano reikia pabrėžti, kad jis nėra toks griežtas, kaip būtų galima įsivaizduoti. O ir pasmaližiavimas kartais leidžiamas. Jos asmeninis treneris pabrėžia, kad jei nuolat atsisakai to, ko labai nori, tai nėra gerai Tavo sveikatai. Taip yra todėl, kad tuomet kankiniesi, stresuoji, o tai gali netgi išsivystyti į depresiją. O štai retkarčiais nusižengiant mitybos taisyklėms ir leidžiant sau panuodėmiauti jautiesi žymiai geriau. Tada lengviau siekti rezultatų.  

Madonai yra taikoma tokia mityba, kurios rezultatai nėra greiti. Laikantis tokios mitybos galima numesti per savaitę iki 2 kg. Madonos treneris pabrėžia, kad svarbu yra ne greitas rezultatas, o saugus svorio metimas, kuris padės išlaikyti norimas kūno linijas ir vėliau. Jis nerekomenduoja dietų, kurios padeda numesti labai daug svorio per trumpą laiką. Tai tiesiog žala organizmui. (Kodėl greitos dietos pavojingos skaityk čia). 

Pagrindinė Madonos mitybos taisyklė! 

Pagrindinė mitybos, pagal kurią maitinasi Madona taisyklė - riebalai, baltymai ir angliavandeniai valgomi tam tikru santykiu. Riebalų valgoma 30 %, baltymų 30 %, na o angliavandenių 40 %.  

Beje, ar matei mano mitybos planą? Jame esu pateikusi informaciją, kiek kokių medžiagų gausi, jei taip maitinsiesi. Mano savaitės meniu gaunamos medžiagos paskirstomos taip: riebalų 25 %, baltymų 30 %, na o angliavandenių 45 %. Visai panašu į tai, kaip viskas sudėliota ir Madonos mityboje. O straipsnį apie ją pradėjau rengti daug vėliau, tad šis sutapimas nustebino.  

Tęsiant mintį apie Madonos mitybą, reikėtų paminėti, ką jai rekomenduojama valgyti. Angliavandeniai turėtų būti sudėtiniai. Tai daržovės, vaisiai, sveiki grūdai. Netinka balta duona, balti ryžiai, keptos bulvės, cukrus, makaronai, saldumynai.  

Organizmui būtini ir riebalai, kurie padeda sumažinti alkio jausmą, stimuliuoja smegenis, net suteikia pasitenkinimo jausmą! Tad jų vengti tikrai nereikia. Žinoma, riebalai turi būti gerieji: riebios žuvys, riešutai, avokadai, kiaušiniai ir panašus maistas.  

Na ir kas be ko, svarbūs ir baltymai. Baltymų nauda organizmui:  

  • imuninės sistemos aprūpinimas antikūnais  
  • gamina enzimus ir hormonus 
  • naudingi virškinant maistą 
  • puikus energijos šaltinis 
  • padeda pernešti deguonį į audinius 
  • baltymai būtini kaulams, raumenims, odai, plaukams, sausgyslėms, vidaus organams 

Madonos vienos dienos meniu  

Pusryčiai: vienas skrebutis, du kiaušinio baltymai ir vienas pilnas kiaušinis (galima virti ar kepti). Obuolys, apelsinas arba kriaušė.  

Pietūs: apkepta grūdų duona su vištienos arba kalakutienos filė (virta arba kepta orkaitėje), truputis majonezo. 

 

Vakarienė: porcija baltymų (tai gali būti žuvis, vištienos krūtinėlė arba liesa jautiena), daug daržovių, nedidelė porcija pilno grūdo makaronų arba pusė nedidelės virtos ar keptos orkaitėje su lupena bulvės.

Ar Madona mankštinasi?  

Madonos treneris tikrai neleidžia tinginiauti. Pratimus rekomenduojama atlikti kiekvieną dieną ir skirti tam bent po vieną valandą. Idealiausia 45 minutes atlikti kardio pratimus: vaikščiojimas, važiavimas dviračiu. Bei 15 minučių jėgos pratimus. Net ir be svorių kasdien atliekant mankštą po vieną valandą pasieksi puikių rezultatų.

Štai kaip linksmai sportuoja Madona

Madonos treneris teigia, kad net ir vedžiojant kasdien šunį po valandą jau po 6 savaičių pamatysi, kaip pasikeitė Tavo kūno linijos! (Daugiau apie sportą ir lieknėjimą skaityk čia).  

Štai taip maitinasi Madona. Norėtum ir Tu sveikiau maitintis bei padailinti kūno linijas? Išbandyk mano savaitės meniu. Tai tikrai labai sotūs patiekalai, tačiau sveiki ir subalansuoti taip, kad vieno valgio metu gautum visas reikiamas medžiagas organizmui. Apžiūrėti mitybos planą gali čia: https://cutt.ly/planas_pagal_Agne_pristatymas  

Informacija straipsniui paimta iš healthylnb.com