Kaip greitai atgauti formas ir numesti kelis kilogramus? TOP patarimai! 

Ne paslaptis, kad po šventinio laikotarpio ne vienam norisi numesti kelis kilogramus. Šventės smagu, tačiau dažniausiai šis ilgesnis laikotarpis tampa priaugusių kilogramų kaltininku. Na, o po naujųjų metų norisi kuo greičiau atgauti formas ir sugrįžti į rėžimą. Tačiau, kaip tai padaryti? Pasidalinsime su Jumis TOP patarimais, kurie padės išsivalyti organizmą po švenčių, sureguliuoti mitybą ir numesti papildomai priaugtus kilogramus

 

Mitybos sureguliavimas 

Vienas pirmųjų darbų - tinkamai sureguliuoti savo mitybą. Organizmui po apsunkimo būtina atsistatyti ir gauti kuo daugiau naudingų medžiagų. Maistas turėtų būti lengvai virškinamas ir racione dominuoti daržovės. Rytą pradėkite su žaliaisiais kokteiliais ar košėmis, taip pat išbandykite nevirtas daržovių sriubas. Ryte organizmui suteiksite jėgų ir energijos, bet tuo pačiu neapkrausite skrandžio. Pietums rinkitės mėsą ar žuvį. Geriausia jei virsite, troškinsite, valgykite su daržovėmis. Vakarienei rekomenduojame rinktis salotas, varškę, daržovių troškinius, kiaušinius.  

Nepamirškite ir užkandžių. Jei puikiai jaučiatės jų nevalgydami, užkandžiai nebūtini. Tačiau jei sunku ištverti iki pietų ar vakarienės, rinkitės riešutus, vaisius, sveikus datulių rutuliukus.   

Norint išmokti sveikiau maitintis pabandykite bent mėnesį laiko sekti, ką valgote. Užsirašykite užrašinėje dienos patiekalus. Taip matysite ar pavyksta laikytis savo nusistatyto rėžimo. Na, o jei turime Jums sudarytą mitybos planą, galėsite lengviau save kontroliuoti. Vėliau viskas paprasčiau, kadangi Jūs priprantate prie sveikesnio maisto, išsiugdo nauji įpročiai. Mitybos planas labai padeda žengiant pirmuosius žingsnius sveikesnės mitybos link. Būtent todėl ir mes savo klientams, kurie perka skaidulas lieknėjimui ir žarnynui “Drakonas” dovanojame kartu mitybos planą. Puikiai suprantame, kaip svarbu parodyti teisingą kelią ir padėti pasiekti efektyvių rezultatų nealinant savo organizmo.  

Skysčių vartojimas 


Jau turbūt daug kartų girdėta ir skaityta, tačiau priminti visuomet svarbu – gerkite daugiau vandens. Pradžioje, metant svorį organizmas valosi, todėl vandens rekomenduojame gerti dar daugiau nei įprastai. Jei sportuojate, turėtumėte taip pat išgerti daugiau vandens. Vanduo mūsų organizmui gyvybiškai svarbus. Be to, tie kas geria mažai vandens, pajutę alkį pirmiausiai turėtų išgerti stiklinę vandens. Kartais troškulys supainiojamas su alkiu.  

Arbatą ar kavą gerkite be cukraus. Nors kartais šaukštelis cukraus atrodo visai nedaug, tačiau kasdien jį vartojant su arbata ar kava, Jūs savo organizmui tikrai nepadedate. Nustojus vartoti papildomai cukrų pastebėsite, kad atsiras daugiau energijos, jausitės žvalesni. Be to, atsisakius cukraus lengviau numesti svorio, pagražėja oda, pagerėja jos būklė.  

Judėjimas - būtina! 

Judėti žmogui labai svarbu. Jei visiškai nemėgstate sportuoti, pasistenkite daugiau vaikščioti, rinkitės laiptus, ne liftą, važiuokite dviračiu. Taip pat išmėginkite plaukimą, šokius ar kitą su judėjimu susijusią veiklą. Judėdami ne tik jausitės geriau, bet ir būsite sveikesni, greičiau kris svoris, paspartinsite medžiagų apykaitą. Fizinis aktyvumas labai svarbus tiems, kas dirba sėdimą darbą. Taip išvengsite netgi nugaros skausmų, kurie dažniausiai atsiranda nuo netaisyklingos laikysenos, ilgo stovėjimo ar sėdėjimo. Na, o jei turite galimybe – sportuokite.  

Miego rėžimas 

Nors kartais atrodo, kad miegas neturi įtakos svoriui ir gerai savijautai, tai netiesa. Miego rėžimas tiesiog būtinas norint gerai jaustis ir numesti svorį. Miegoti rekomenduojama eiti nuo 21 – 22 val. Taip pailsėsite daug geriau nei nuėję miegoti vėliau nei 24 val. Po 24 val. miegas ne toks kokybiškas ir organizmas nepailsi taip, kaip nuėjus anksčiau. Jei visuomet eisite miegoti ir kelsitės panašiu metu ne tik geriau jausitės, bet ir lengviau sureguliuosite svorį, turėsite pakankamai energijos, išvengsite įvairių ligų.  

Kiek laiko prireiks numesti papildomus kilogramus?  

Viskas priklauso tik nuo Jūsų. Tačiau jei tinkamai laikysitės mitybos rėžimo, gerai ilsėsitės, tikėtina, kad pirmieji kilogramai nutirps jau po savaitės ar dviejų. Svoris pradžioje krenta pakankamai greitai. Tačiau atminkite, kad pirmiausiai išsivalo organizmas, pasišalina susikaupę skysčiai ir toksinai. Vėliau normaliai svoris turėtų kristi apie 1 kg per savaitę.  

Ką vartoti papildomai metant svorį?  

Metant svorį dažnai griebiamasi įvairių papildų ir preparatų. Rekomenduojame rinktis tik patikrintus, natūralius produktus, kurie yra kaip pagalbinė priemonė. Savo produktų tarpe turime natūralų skaidulų mišinį “Drakonas”, kuris padeda žmonėms, norintiems sureguliuoti svorį, sutvarkyti žarnyno darbą, pagerinti virškinimo procesus, sumažinti pilvo pūtimą. Skaidulos tarsi žarnyno šluota, pašalina tai, kas nereikalinga. Be to, vartojant skaidulas pavalgius ilgiau išlieka sotumo jausmas, o tai padeda norint sulieknėti ir nepersivalgyti vakarais.  
Norite naujus metus pradėti sveikai ir sulieknėti? Paskambinkite mums (tel. +370 624 04667) ir papasakosime daugiau. Beje, kartu su skaidulų mišiniu dovanojame specialų, sveikos ir subalansuotos mitybos planą. Derinant mitybą ir vartojant skaidulas pasieksite efektyvių rezultatų ne tik nekenkdami savo organizmui, bet suteikdami jam dvigubą naudą!