Iškrovos diena - už ar prieš? Teisingos iškrovos dienos taisyklės. 

Iškrovos diena – ar teko ją daryti? Aš esu išbandžiusi iškrovos dienas, tačiau tai darau atsakingai ir nekenkdama savo organizmui. Pastebėjau, kad dar didelė dalis žmonių neteisingai supranta, kas yra iškrovos diena. Daugelis tai įsivaizduoja tiesiog nieko nevalgymą visą dieną, kuomet geriamas tik vanduo ar kiti skysčiai. Tačiau turiu pasakyti, kad tai nėra teisinga iškrovos dieną. Būtinai skaityk toliau, kad sužinotum, ką duoda iškrovos diena ir kaip ji turi atrodyti.  

Ar iškrovos diena yra reikalinga?  

Kodėl žmonės nori turėti iškrovos dienas? Pirma, taip mano, kad atsikratys papildomų kilogramų, antra - išvalys organizmą. Tačiau kalbant apie organizmo valymą, tai iškrovos diena tikrai skirta ne tam. Be to, mūsų organizmas puikiai moka išsivalyti pats, kai jam duodamas tinkamas maistas. Kalbant apie svorio metimą, tai teisinga iškrovos diena gali padėti, bet tai turi būti ilgalaikis procesas, kai iškrovos diena atliekama reguliariai. 

Ar žinojai, kad iškrovos diena iš tiesų yra tokia, kai valgoma, tačiau suvartojamų kalorijų kiekis ženkliai mažesnis. Todėl klaidinga manyti, kad darant iškrovos dieną reikia visiškai nieko nevalgyti. Tokia iškrovos diena, kai nieko nevalgoma tikrai nepadaro jokios teigiamos įtakos organizmui. Na, o teisinga iškrovos diena yra skirta sureguliuoti visos savaitės gaunamų kalorijų kiekį. Organizmas vieną dieną per savaitę gauna per pus mažiau kalorijų ir taip išlaikomas balansas. Kadangi kasdien gauname skirtingą kalorijų kiekį.  

Kokia iškrovos diena teisinga? 

Jei nori iškrovos dienos, atlik ją teisingai ir atmink paprastas taisykles. Pirmiausia tinkama diena. Tikrai nepatariu rinktis savaitgalio, kadangi tai metas, kai ilsimės, keliaujame į svečius, tad tikrai bus sunku suvalgyti mažiau maisto. Taip pat nereikėtų iškrovos dienos daryti, kai tą dieną sportuoji ar sunkiai fiziškai dirbi, menstruacijų metu. Beje, dažnai žmonės iškrovos dienos imasi sekančią dieną po šventės ir gausesnio prisivalgymo. Tačiau iš tiesų, taip daryti nereikėtų, kadangi per greitai sumažinamas gaunamų kalorijų kiekis. Na, o iškrovos dieną užtenka daryti kartą per savaitę, dažniau nėra reikalinga ir nepatariama. 

Ką valgyti per iškrovos dieną? 

Pirmiausia turi žinoti, kad jos metu valgyti yra būtina, ir turėtum gauti bent pusę kalorijų normos, kurią suvartoji kasdien. Žinoma, taip pat svarbu maistą paskirstyti per dieną. Tai reiškia, valgyti pusryčius, pietus ir vakarienę. Valgyti reikėtų daugiau baltymų turinčio maisto. Puikiai tinka varškė, kefyras, natūralus ar graikiškas jogurtas, vaisiai, daržovės ar grūdai (grikiai, laukiniai ryžiai ir t.t.). Baltyminis maistas leis ilgiau jausti sotumą, o grūdai suteiks energijos.  

Per dieną svarbu išgerti ir pakankamą kiekį vandens. Išgerk bent pusantro litro. O jei nori tiksliai pasiskaičiuoti, kiek vandens Tau reikia išgerti, paskaityk mano anksčiau rašytą straipsnį apie vandenį. Ten esu įkėlusi formulę, kaip sau paskaičiuoti reikalingą vandens kiekį.  

Iškrovos dienos metu gali gerti kavą, arbatą, tačiau geriausia be cukraus. Beje, kava ar kiti gėrimai nesiskaito į reikiamo suvartoti vandens kiekį. Arbata be jokio cukraus ar kitų priedų įsiskaičiuoja. 

Iškrovos dienos metu badauti tikrai nereikia. Kadangi tokios iškrovos dienos, kai geriamas tik vanduo ir visiškai nieko nevalgoma sukuria “yo yo” efektą. Tai reiškia, kad po tokios iškrovos suvalgysi dar daugiau maisto. Be to, per tokią dieną nuolat jausi alkį, gali imti skaudėti galvą, jausi silpnumą. Tad kam save kankinti jei tokia iškrovos diena neduos absoliučiai jokios teigiamos naudos Tavo organizmui?  

Ir dar šiek apie mitybą. Atmink kelias svarbias taisykles: 

  • planuoki savo meniu iš anksto 
  • jei nori pasilepinti, daryk tai iki pietų 
  • vakare rinkis lengvesnį, baltyminį maistą 
  • išgerk pakankamai vandens 
  • valgyk daug daržovių 
  • maistas turi būti įvairus 

Jei ieškai sveikų patiekalų idėjų, sek mūsų puslapį Facebook socialiniame tinkle bei Instagram. Aš nuolat dalinuosi įvairiais receptais. Taip pat gali įsigyti metinę receptų prenumeratą ir kiekvieną pirmadienį gauti vis naują knygelę su sveikų ir skanių patiekalų receptais.  

zalioji_dezute.png

ŽALIOSIOS DĖŽUTĖS komandos misija - padėti atrasti kelią į sveikesnį gyvenimą ir geresnę savijautą. Dirbame tam, kad galėtume dalintis savo sukauptomis žiniomis ir įrodyti, kad natūralios priemonės yra naudingos ir veiksmingos. Mūsų klientai pamilo TOP produktus – inovatyvius rutuliukus su pelynu PONAS BAUBAS ir skaidulas DRAKONAS. Tai produktai geresnei savijautai, svorio mažinimui ir žarnynui. Sukūrėme ir naują produktą žmonėms, siekiantiems dar geresnių rezultatų - proteino ir konjako šaknies mišinys DEIVĖ 

 

Mes žengiame koja kojon kartu su savo klientu, padedame išmokti sveikiau maitintis, formuoti naujus įpročius ir atsirinkti tai, kas iš tiesų naudinga!